CONDITIONS

Keni marrë porosinë tuaj, por keni ndryshuar mendje? Asnjë problem, mund të ktheni mallrat brenda 14 ditëve nga data e dorëzimit.

Keni marrë porosinë tuaj, por keni ndryshuar mendje? Asnjë problem, mund të ktheni mallrat brenda 14 ditëve nga data e dorëzimit. Duke qenë se tregtojmë produkte higjienike dhe pastrimi, është e rëndësishme që mallrat e kthyer të plotësojnë këto kushte.

Produkte të paprekura

Produkte të papërdorura

Nuk mund të pranojmë në asnjë rast kthimet që nuk respektojnë këto rregulla. Kjo është një masë mbrojtëse për shëndetin e punonjësve që merren me mallrat e kthyera.
Të gjitha kërkesat vlerësohen nga stafi ynë. Ne do t’ju kontaktojmë për të organizuar marrjen e mallit.

SI TË KËRKONI NJË KTHIM

Keni tre mundësi të thjeshta për të kërkuar kthimin e një porosie.

SI TË KËRKONI NJË KTHIM

Nga llogaria juaj personale My Cleanoop, mund të aksesoni në mënyrë të pavarur kërkesën për kthim. Thjesht zgjidhni porosinë që dëshironi të ktheni dhe klikoni në butonin «Kërkoni një kthim për këtë porosi».
Plotësoni kërkesën duke specifikuar arsyen dhe nëse dëshironi të ktheni të gjithë porosinë ose vetëm një pjesë të produkteve të marra dhe dërgoni mesazhin tek shërbimi ynë për klientët.

FORMULARI I KTHIMIT

Nëse keni bërë porosinë tuaj si mysafir dhe nuk keni një llogari My Cleanoop, mund të dërgoni kërkesën tuaj përmes info@cleanoop.com

SHËRBIMI KLIENTËVE

Ju gjithashtu mund të kërkoni kthimin e porosisë tuaj përmes shërbimit tonë të klientit me telefon, email ose WhatsApp.
Ekipi ynë i shërbimit të klientit ju përgjigjet nga e hëna në të premte, nga ora 08:30 deri në 12:30 dhe nga ora 14:00 deri në 18:00.

RIMBURSIME

Ne angazhohemi të rimbursojmë kthimet tuaja sa më shpejt të jetë e mundur. Sapo mallrat të kthehen në depo tonë, ato kontrollohen nga stafi ynë.
Rimbursimi bëhet ekskluzivisht me transfer bankar.

ARTIKUJ TË DËMTUAR, TË GABUAR OSE TË MUNGUAR

Ne i përgatisim porositë me kujdesin më të madh. Nëse keni marrë një produkt të dëmtuar, të dëmtuar gjatë transportit ose nëse porosia është e paplotë, ne do t’ju ndihmojmë ta zgjidhni problemin sa më shpejt të jetë e mundur.
Ju lutemi kontaktoni menjëherë shërbimin tonë të klientit me telefon, email ose WhatsApp. Ne do të gjejmë zgjidhjen më të përshtatshme.

Nuk e gjetët atë që po kërkonit?

Updating…
  • S’ka produkte në shportë.